Alat Penimbang Emas Digital Mini

anda perlukan penimbang poket jenis mini yang sesuai untuk timbang barangan kecil? anda mahu timbang emas? anda mahukan penimbang yang mudah dibawa jalan? penimbang saiz kecil dan bacaan timbang yang tepat, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Alat Penimbang Emas Digital Mini

Alat Penimbang Emas Digital Mini

  • Dimensions: 65mm(W) x 130mm (L) x 20mm (H)
  • Weight: 91g (3.22 oz)
  • Color: Silver
  • Capacity: 500g
  • Accuracy: 0.1g
  • Units: g/oz/ct/gn
  • Platform: Stainless steel, 50mm X 55mm
  • Auto Off: 30 seconds
  • Tare Range: Tare full capacity
  • Counting Function: Supported
  • Display: LCD with back-lit

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Anda Tidak Perlu Kebenaran Untuk Menjadi Kaya ■ 35
Kenapa hares memilih walhal kita Alat Penimbang Emas Digital Mini boleh memiliki kedua-duanya sekali?
Anda tidak perlu kebenaran untuk menjadi jutawan! Saya pernah melawat bandar Vientiane, ibu negara Laos, beberapa tahun dahulu. Seperti kebanyakan pelawat ke negara tersebut, saya merasa seolah-olah telah melintasi satu gerbang masa dan berpatah balik ke masa yang lampau. Sebahagian besar tempat kelihatan seperti pekan-pekan di Malaysia 30 tahun lalu: lima batang jalan, 10 buah kereta, 10 buah kedai kecil dan tiada apa yang menarik yang berlaku. Pada satu petang, hos saya telah membawa saya ke sebuah restoran yang indah untuk makan malam. Ia menjadi satu pengalaman yang luar biasa. Pada mulanya, pelayan restoran itu membawa sup untuk semua orang. Agaknya macam ada sesuatu yang tidak kena bila hos saya mencabar saya supaya merasai sup itu, dan kemudian meneka pula daging apa yang dimasak bersama sup tersebut. Kerana terasa loya, saya pun tidak jadi makan dan memberi alasan yang Alat Penimbang Emas Digital Mini kononnya saya sudah makan sebelum menemuinya. Satu alasan yang tepat, kerana daging yang dimaksudkan dalam sup itu adalah daging penyu, yang bukan merupakan makanan asas orang Melayu! Selepas makan, terdapat persembahan muzik tradisional yang dimainkan oleh sekumpulan pemuzik. Sudah tentunya saya menganggap muzik itu adalah muzik tradisional Laos. Alangkah terkejutnya saya bila hos saya berkata muzik itu adalah muzik Thai. Katanya, orang Laos tersangat miskin sehinggakan muzik pun terpaksa diimport! Sebilangan tetamu kemudiannya turun menari dengan alunan muzik tersebut. Tetapi cara mereka menari agak pelik. Mereka berdiri dalam bulatan dan memusing-musingkan tangan mereka. Itu sahaja yang Alat Penimbang Emas Digital Mini dilakukan memusingkan tangan mengikut rentak muzik! Sumpah! Kalau tidak percaya, pergi ke Vientiane dan tengok sendiri.
 
0 Komentar untuk "Alat Penimbang Emas Digital Mini"

 
Copyright © 2014 Pusat Borong Online - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info